2010-02-11

Déjà vu...

Dagarna börjar flyta ihop lite. Jag vet inte om det är tisdag, onsdag eller torsdag. Det är inte måndag och det är inte fredag, det är jag säker på, men för övrigt vet jag inte riktigt var i veckan jag befinner mig. Alla dagar känns som de är likadana. Jag vaknar, går upp, är i skolan, åker hem äter lunch, handlar, kollar på tv eller sitter vid datorn. Sen är det kväll och min älskling kommer hem och vi äter middag, tar en promenad/kollar på film/kollar på tv och sen går vi och lägger oss...och sen börjar det om igen.

Jag är så tråkig.

Dagens franska sjuksköterskeord: crise d'appendicite aiguë - akut blindtarmsinflammation.

2 kommentarer:

  1. För om det hade varit fredag hade det varit fest! Hähähä. Skoja. Det är torsdag idag. Eller, nu är det fredag. Men för mig är det fortfarande torsdag. Så nu vet du det. :) PUSS OCH KRAM PÅ MIN BÄSTASTE SVÄGERSKA!

    SvaraRadera
  2. Tok! Ta det lugnt med din lilla fot nu.. :)

    SvaraRadera