2010-04-14

Uschäkta...

...att jag inte uppdaterat på ett tag, men jag har ju varit på semeeeester. I Sverige, i 16 dagar. Innan semestern hade jag ju visserligen inte heller uppdaterat på ett tag, men för det har jag ingen ursäkt.

Iaf så var det otroligt skönt att vara i Sverige och träffa familjerna och åka lite skidor. Lite bröllopsplanering blev det ju också, vi har bl.a. kontaktat kyrkan och preliminärbokat restaurangen. Och ja just det, jag har köpt min brudklänning också. Jag kan tyvärr inte ladda upp någon bild, för då riskerar Markus att se den. Men den är iaf väldigt fin! Inte alls en sådan klänning jag trodde att jag skulle ha, men när jag provade den så sa det bara "klick!". Jag ser verkligen fram emot att ha den på mig om tio månader. :)

Nä, nu ska jag göra franskläxan.
À bientôt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar