2010-03-14

Säsongens bästa dag...

Vi åkte skidor i Flaine igår. Helt fantastiskt! Solen sken HELA dagen och föret var perfekt. Hård snö, men inte isigt. Vi hittade en nedfart som var rätt kul, många små kullar som man kunde hoppa över (Markus alltså, jag åkte bara fort). Högst uppe på toppen hade man fin utsikt över Mont Blanc-massivet. Självklart var vi tvungna att ta några kort på det. :)

Ulrike, Markus och jag. (Mont Blanc i bakgrunden)

Ulrike, Markus och Daniel.


Idag sov vi läääänge. Och blev försenade till vår brunch med Jus. Vi skulle ses 12.30 men vi blev 20 minuter sena. Ibland är det bara sååå skönt att sova. Vi åt brunch på Le Pain Quotidien, en amerikansk/fransk kedja som tar hutlöst betalt för pocherade ägg med ost och skinka i små glasburkar. Men gott är det. :)

Tog en promenad på vägen hem och fotade lite vårtecken i Parc des Bastions.


En glad Markus.


Idegran (??) med nya skott.

Solen skiner fortfarande så jag tror att jag ska gå och sopa lite på balkongen, snart kan man ju sitta ute och äta! *yeay*

A bientôt!

3 kommentarer:

  1. Vad kul med bilder! :) Jag måste åka ner snart känner jag... det är bara pengarna som saknas.

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder!
    Haha, ja jag förstod inte riktigt vad du menade först men nu klarnade allt. Tack för tipset! :)

    SvaraRadera
  3. Fint! =)
    Mys med vår! *avis*

    SvaraRadera