2010-03-11

Nu vet alla i min klass allt om...

...Vasamuséet. *hehe* Vi skulle hålla en kort liten presentation om ett museum i vårt hemland som vi tyckte var intressant och det enda museum som jag kom på var Vasamuséet. Det var faktiskt rätt roligt, men jag vet inte om mina "klasskamrater" inte förstod vad jag sa (för att jag använde så komplicerade ord??) eller om de bara var helt stumma av intresse, de satt nämligen helt tysta. Läraren däremot ställde massor med frågor och tyckte att det var jätteintressant. I'm the teachers pet.. :P *näääe*

Ikväll blir det lax så nu ska jag gå och skala potatis!

A bientôt!

2 kommentarer:

  1. Jamtli då? ;) hähä, närå.
    du får lära mig lite franska när ni kommer!

    SvaraRadera
  2. Precis vad din bror sa också!! *hehe* Men jag kunde inte så mycket om Jamtli att jag kunde prata fritt om det. :)

    SvaraRadera