2009-07-21

Bara för dig...

...så skriver jag ett litet inlägg och säger att det är varmt och svettigt i Genéve, att franskan går mycket bättre sen jag beslutade mig för att BARA tala franska i skolan och att jag faktiskt längtar hem lite.

I helgen ska vi nog åka båt till Nyon och tillbaka. Om jag kommer ihåg kameran så ska jag ta några bilder och lägga upp.

Fattar för övrigt fortfarande inte helt hur den här bloggen funkar med bilduppladdning och sånt, det är därför det dröjer.

Nu ska jag laga mat... änglahårspasta med sås på rökt lax.
Hej Schweiz!

4 kommentarer:

  1. Tack så mycket!
    Längtar du hem? Är det bara något tillfälligt. Du vill väl inte hem, eller? Synd att jag inte kunde komma och hälsa på nu när du också är där! Men förhoppningsvis kommer vi kunna hälsa på varandra hur mycket som helst om jag flyttar till Berlin!:)

    Tycker absolut att du ska ta bilder! Jag vill se hur ni har det där nere.

    ...och, kan du skicka över lite pasta och sås till mig? Det där lät ruskigt gott! :)

    SvaraRadera
  2. Men nu kanske det är dags att uppdatera igen? :)

    SvaraRadera
  3. Tack för att du tänker på mig =) Vi kan väl skypa nått framöver så ska jag lära dig hur bloggen funkar. Är nämligen expert =) Vill gärna se bilder på hur ni har det och vad ni gör. Puss och kram på dig och gubben

    SvaraRadera