2012-02-26

Har en inneboende...

...och det är så mysigt!

Har börjat känna lite sparkar nu och även lite sammandragningar, känns märkligt, men de gör inte ont.

Jobbet går bra, får stiga upp tidigt och kommer hem "sent", men jag lär mig så otroligt mycket varje dag så det är det värt. Och jag känner att jag blir piggare och piggare ju ljusare det blir ute. Tror jag är på väg in i den energifyllda fasen av graviditeten som jag läst om.

Snart kommer Markus hem! Jag längtar efter honom hela tiden, men tiden har gått otroligt fort den här månaden. Idag är det faktiskt vår bröllopsdag, men vi låtsas inte riktigt om det. Det strulade med flygresor och tider så vi skjuter på firandet en vecka och låtsas att det är den 26 februari nästa lördag istället. :)

Idag flyttar jag in i vår nya lägenhet, så jag ska ta och packa lite nu. Kanske ska ta en kopp kaffe först dock... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar