2011-10-10

"Den där Mia alltså, hon är ju sååå långsam..."

Har liksom inte så mycket att skriva här. Det är lite meningen att jag ska använda bloggen som "terapi", som ett sätt att skriva av mig all min frustration på den schweiziska byråkratin, all irritation över långsamma tjänstemän och alla nej från jobb jag får.

Nu har jag bara fått ett nej och det var p.g.a. att jag inte pratade franska tillräckligt bra. Annars har jag inte hört nånting på jobbfronten, man skickar in sin ansökan och har man tur så svarar de med ett automatiskt meddelande att de mottagit ansökan men att de reserverar sig för att inte svara alls senare. *suck*

Sen är jag ju så jäkla feg nu för tiden så det tar ju en vecka innan jag ens vågar skicka in en ansökan, måste stöta och blöta annonsen och ansökan innan jag skrider till verket. Så nu är jag mest frustrerad över mig själv....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar